Subject: Ed: Avaliku teabe seaduse muutmine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 13:03:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Saadan EVEA seisukohad.

Ille Nakurt-Murumaa

EVEA president

Tel. +372 57809806

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

veeb:  <http://www.evea.ee/> www.evea.ee

-------- Esialgne kiri --------

                               PEALKIRI:

                               Avaliku teabe seaduse muutmine

                               KUUPÄEV:

                               21.06.2024 14:24

                               SAATJA:

                               < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

                               SAAJA:

                               Riigi Infosüsteemi Amet < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>, "Andmekaitse Inspektsioon"

< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>, Politsei- ja Piirivalveamet < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>, Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>, Tartu 
Ülikooli Õigusteaduskond < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>, TalTech õiguse 
instituut < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>, 
Open Knowledge Estonia MTÜ < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>, Eesti 
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>, Statistikaamet < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Avaliku teabe seaduse ja keeleseaduse muutmine

Registreerimise kuupäev: 21.06.2024

Registreerimise number: 2-2/1724-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium Suur-Ameerika 1

10122 Tallinn

625 6342

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

   <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee [1]

Links:

------

[1]  <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee